4.80
(5 Oceny)

Customer Experience w praktyce – jak przyciągać i zatrzymać klientów

Kategorie: Customer Experience
Lista życzeń Udostępnij
Udostępnij kurs
Odnośnik strony
Udostępnij w mediach społecznościowych

Czego się nauczysz?

  • • Czym jest Customer Experience i jak realnie wpływa na sprzedaż
  • • Jak patrzeć na biznes z perspektywy klienta
  • • Jak poprawić obsługę klienta bez dużych nakładów finansowych
  • • Jak mierzyć satysfakcję klientów i wykorzystywać te dane w praktyce
  • • Jak tworzyć doświadczenia, które wyróżniają firmę na tle konkurencji
  • • Jak świadomie rozwijać obecność firmy online, aby przyciągać i zatrzymywać klientów

Zawartość kursu

Co wpływa na Customer Experience (CX)

  • Wprowadzenie do Customer Experience – dlaczego ma znaczenie?
    02:53
  • Piramida doświadczeń klienta – 6 filarów, które budują lojalność
    06:35
  • Punkty styku firmy z klientem – miejsca, w których budujesz przewagę
    04:28
  • Mapa podróży klienta – jak lepiej zrozumieć jego potrzeby
    05:28
  • Test wiedzy

Jak mierzyć CX – proste narzędzia i wskaźniki satysfakcji

Jak wdrożyć CX w codzienne działanie firmy

Oceny i recenzje uczniów

4.8
Łącznie 5 Ocen
5
Oceny 4
4
Ocena 1
3
Ocena 0
2
Ocena 0
1
Ocena 0
AB
4 tygodnie temu
Fajnie zrobiony, w przystępnej formie i bardzo ciekawy! Nie działał mi tylko ostatni moduł na telefonie i musiałam zakończyć wcześniej.
KJ
4 tygodnie temu
Odpowiednio dopasowany z konkretnymi przykładami. Kurs był podzielony na odcinki co powodowało, że nie przytłaczał. Super, że był nagrany - mi lepiej się słucha niż czyta. Bardzo polecam.
WZ
1 miesiąc temu
Był przyjemny, rzeczowy i konkretny
AL
2 miesiące temu
Dobra podstawa do przemyślenia swoich kontaktów z klientami. Podpowiedzi i sposoby na polepszenie relacji z klientem, dziękuję
KG
2 miesiące temu
Brawo dziewczyny :)