Zawartość kursu
Co wpływa na Customer Experience (CX)
-
Wprowadzenie do Customer Experience – dlaczego ma znaczenie?
02:53 -
Piramida doświadczeń klienta – 6 filarów, które budują lojalność
06:35 -
Punkty styku firmy z klientem – miejsca, w których budujesz przewagę
04:28 -
Mapa podróży klienta – jak lepiej zrozumieć jego potrzeby
05:28 -
Test wiedzy
Jak mierzyć CX – proste narzędzia i wskaźniki satysfakcji
Jak wdrożyć CX w codzienne działanie firmy
Oceny i recenzje uczniów
Fajnie zrobiony, w przystępnej formie i bardzo ciekawy! Nie działał mi tylko ostatni moduł na telefonie i musiałam zakończyć wcześniej.
Odpowiednio dopasowany z konkretnymi przykładami. Kurs był podzielony na odcinki co powodowało, że nie przytłaczał. Super, że był nagrany - mi lepiej się słucha niż czyta. Bardzo polecam.
Był przyjemny, rzeczowy i konkretny
Dobra podstawa do przemyślenia swoich kontaktów z klientami. Podpowiedzi i sposoby na polepszenie relacji z klientem, dziękuję
Brawo dziewczyny :)